sobota, 17 października 2015

WODA MICELARNA CATTIER

WODA MICELARNA - do zmywania twarzy

 

Kilka miesięcy a właściwie prawie rok zajęło mi znalezienie odpowiedniej dla mnie wody micelarnej. W końcu jest i ona - wygrałą z innymi : woda micelarna firmy Cattier.


Właściwości :
 Produkt ma pojemność 300ml ,  spory jak na taki kosmetyk i kosztuje około 45 zł ale  wystarcza mi na ponad dwa miesiące codziennego stosowania rano i wieczorem. Nie szczypie w oczy co jest ogromnym plusem. Moim zdaniem wydajny tak samo jak inne wody. Minusem jest zbyt duży otwór , z którego mam wrażenie wypływa dużo produktu oraz zapach - niezbyt przyjemny. Myje skutecznie lecz często miałam lekkie ściągniecie skóry.



SkładAqua, Citrus Aurantium Amara Flower Distillate, Rosa Damascena Distillate, Sodium Coco-glucoside Tartrate, Benzyl Alcohol, Sodium Benzoate, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Sweet Almond Oil Polyglyceryl-6 Esters, Lactic Acid, Linalool.
 
Woda posiada znak Ecocert co oznacza , że jest kosmetykiem ekologocznym i biologicznym. Prawie 95% składników produktu stanowią naturalne surowce mineralne i roślinne. Produkt nie posiada olejów, silikonów, parafiny, syntetycznych środków barwiących i zapachowych. Nie był testowany na zwierzętach.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz