czwartek, 22 stycznia 2015

Plastry oczyszczające TANOKI/ KINOKI- działają?

TANOK/ KINOKI 

Przychodzę do was z kolejnym przetestowanym na własnej skórze produkcie :) Są nim plastry oczyszczające TANOKI/ KINOKI które mają na celu:
- wspomagać naturalne oczyszczanie
- wspomagają układ krążenia i metabolizm
- zwiększają naturalną witalność
- eliminują problemy ze snem

Skład plastrów jest w 100% naturalny :)

Fenomen plastrów polega na tym iż na noc naklejamy plastry na stopy,  plastry są białe a rano po przebudzeniu są  w odcieniu czarnego bądź ciemnego zielonego. W miarę oczyszczania naszego organizmu plastry stopniowo powinny robić się coraz mniej ciemne, dążąc do koloru białego.
Czy tak było w moim przypadku, czy pomogły?
Plastry stosowałam dokładnie 15 dni - codziennie. Niestety nie zrobiły się białe ani nawet mniej ciemne niż w pierwszych dniach stosowania :( Zastanawiam się cały czas czy mimo tego nie powtórzyć znowu serii i stosować przez kolejne 15 dni. Plastry jak napisałam powyżej nie zrobiły się jaśniejsze ale pomogły w zasypianiu i rano jak rzadko kiedy budziłam się wyspana i wypoczęta z pełną dawką energii :D

Koszt plastrów od 17zł do 35zł ( taki przedział widziałam w sklepie ze zdrową żywnością - tam tez je zakupiłam).

Na zwiększenie energii i lepsze samopoczucie - POLECAM .









2 komentarze:

  1. Jakoś nie wierzę w tego typu produkty, zdecydowanie wolę naturalne sposoby detoksykujące organizm, np. kilkudniowe diety warzywne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również ale chciałam spróbować na własnej skórze ;)

      Usuń