niedziela, 1 marca 2015

KARITE BIO



Dziś przychodzę do was z kremem Karite Bio  , który ma wiele właściwości :

Włosy - doskonale odżywia  - nadaje włosom miękkość i połysk, stosowałam go jako maseczkę - rozpuszczony w dłoniach krem nakładałam na włosy następnie po godzinie spłukałam. Włosy lśniące :D

Twarz - nawilża twarz ale niestety nie mogłam się przyzwyczaić do "nacierania" nim twarzy, bo tak trzeba to nazwać nacieranie, ponieważ trzeba go rozpuścić w dłoniach i wtedy ma konsystencję kremu ale niestety jest bardzo szorstki i ciężko go wklepać w skórę twarzy. Do tego nie polecam.

Ciało - nawilża jak zwykły balsam, nie zauważyłam jakiejś większej poprawy .

Podsumowując stosowanie kremu KARITE BIO najlepiej działał jako maseczka na włosy.

Pojemność kremu : 50 ml , cena około 20 zł.








1 komentarz:

  1. Jeśli jest to 100% masło Karite, to miałam do niego kilka podejść i się u mnie zupełnie nie sprawdziło, poza tym nie jestem w stanie zdzierżyć tego zapachu...

    OdpowiedzUsuń