poniedziałek, 9 marca 2015

BŁONNIK WITALNY

SAMO ZDROWIE


To  "cudo" jem już od prawie dwóch miesięcy. W skrócie co to jest błonnik witalny : wspomaga oczyszczanie organizmu z toksyn i zalegających złogów. Uzupełnia niedobory błonnika jak sama nazwa wskazuje : ) . Reguluje poziom cukru we krwi a także zapobiega powstawaniu miażdżycy. Dieta bogata w błonnik zalecana jest osobą z cukrzycą, miażdżyca oraz otyłością. Poprawia samopoczucie. Pomaga przywrócić odpowiedni poziom cholesterolu. Tak jak wcześniej napisałam po prostu naturalne cudo :) .


Zmagałam się z wysokim cholesterolem odkąd pamiętam, nigdy nie był w normie. Po stosowaniu błonnika witalnego - około dwóch miesięcy, zrobiłam badania i okazało się, że cholesterol całkowity mam w normie, pierwszy raz od kilku lat :D aż buzia sama się cieszy :D a także poziom cukru we krwi w końcu się unormował. Samopoczucie dużo, dużo lepsze :) Błonnik witalny najczęściej dodaje do koktajli - dwa razy dziennie po jednej łyżeczce. Oczywiście pamiętamy, że przy spożywaniu błonnika trzeba dobrze nawadniać organizm - około 2 litry wody dziennie.

POLECAM :)

Skład błonnika witalnego :
80% nasiona babki jajowatej
20% łuski nasienne babki jajowatej

Cena :
30 zł za 400g














naturalny suplement diety, który uzupełnia niedobory błonnika pochodzącego z pokarmów.

http://www.poradnikzdrowie.pl/zywienie/co-jesz/blonnik-witalny-na-otylosc-cukrzyce-jak-dziala-blonnik-witalny_41650.html
naturalny suplement diety, który uzupełnia niedobory błonnika pochodzącego z pokarmów.

http://www.poradnikzdrowie.pl/zywienie/co-jesz/blonnik-witalny-na-otylosc-cukrzyce-jak-dziala-blonnik-witalny_41650.html

1 komentarz:

  1. Osobiście nie mam potrzeby uzupełniania mojej diety w błonnik, ten, którego dostarczam z pożywieniem w zupełności mi wystarcza, ale wiem, że wielu osobom takie produkty pomagają.

    OdpowiedzUsuń