środa, 1 kwietnia 2015

PEELING KAWOWY Z CYNAMONEM


Miesiąc temu zaczęłam robić sobie  domowe spa z użyciem peelingu kawowego z cynamonem :) teraz żałuję, że tak późno bo peeling rewelacyjny, lepszego jak do tej pory nie używałam. Robię go raz w tygodniu. Jedyny minus to to, że niestety wanna czy prysznic są w opłakanym stanie, wszystko w kawie :D ale trochę wody i po sprawie :D Skóra po peelingu jest gładka, rozgrzana i balsam czy olejek świetnie się wchłaniają.

Domowy peeling - przygotowanie
3 łyżki kawy
5 łyżek soli
1 łyżeczka cynamonu
5 łyżek wody
GOTOWE !


Właściwości kosmetyczne kawy :
-  wygładza nierówności skóry i napina
- pomaga w walce z "pomarańczową skórka"
- poprawia krążenie


zawarte w kawie związki polifenolowe (głównie kwas chlorogenowy) opóźniają proces rozkładu witaminy C i tym samym wygładzają nierówności skóry i zapobiegają powstawaniu nowych.

http://www.poradnikzdrowie.pl/zywienie/co-jesz/kawa-wlasciwosci-kosmetyczne-i-lecznicze-kawy_42177.html
Właściwości kosmetyczne cynamonu :
- ma działanie rozgrzewające i pobudzające
- działa ujędrniająco i ściągająco co przyczynia się do redukcji "pomarańczowej skórki"
- przywraca piękny kolor cery



Peeling po przygotowaniu  (bez wody) :



 



Peeling po przygotowaniu z wodą :



   










Peeling na skórze :  










2 komentarze:

  1. Uwielbiałam niegdyś taki domowy peeling, obecnie niestety moja kanalizacja by go nie przeżyła, ale uważam, że to jeden z najlepszych peelingów jakie można zafundować swojej skórze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie też rewelacyjny :) a jak na razie kanalizacja sobie radzi hehe

      Usuń